27 Kasım 2014 Perşembe

Çikolatalar Ve Ben :)

  Ah kim sevmez çikolata yemeği:).İnsana mutluluk verir,huzur verir :).Bende bu mutluluğu ve huzuru tatmak için Mürekkepde hazırlanan etkinliğe katıldım ve sonuç tam beklediğim gibiydi:).Mekan olarak zaten çok güzel bir yer mürekkep.Birde bunun üzerine güzel bir etkinlik eklendiğinde yemede yanında yat.Mekanın bar kısmına hazırlanmış güzel sunumlarla bir sürü çikolatalar ve marshmallowlar beni ye beni ye diye haykırıyorlardı.:)Eee bende çığlıklarına dayanamayıp hepsinden tattım :).Barın ortasında marshmallowları ısıtmak için minik ateşler vardı.Sunuma ayrı bi hava katmasının yanında sıcacık marshmallow yemek cok zevkliydi.:)


Etkinliğin birinciside düzenlendi daha önce ama ben malesef katılamadım.Bu nedenle ikincisine katılayım dedım.Ve sonuç gercekden cok güzeldi.Kocaman bir çikolata şelalemiz bile vardı :).


Hayatımızda sinirlendiğimizde,üzüldüğümüzde kesin çözüm olmasada küçük bir çikolata biraz olsun mutluluk katabilir bize.Kendimizi şımartmayı unutmamalıyız.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder