4 Mart 2015 Çarşamba

Heybeliada'nın güzelliği.


  Heybeliada İstanbul'un Prens Adalarının en cok yeşilliğe sahip olan adasıymış.Eski adı ise yunancada bakır anlamına gelen Halkiymiş.Ben daha önce heybeliadaya hiç gitmemiştim.Yakın arkadaşımın doğum günü kutlaması için gittim ve tek kelimeyle bayıldımmm.:)Güne nasıl başladık :).İlk olarak vapurumuzdan indik ve direk bisiklet kiraladık :).Daha sonra bindik bisikletlerimize ve turumuza başladık daha sonra Heybeliada'nın incisi olan benim gözümde Perili köşke çıktık ve orada kahvelerizi içtik ve daha sonra yarım kalan ada turumuza devam ettik.:)
  
  Turumuza devam ederken inanılmaz güzel manzaralar ve doğa ile iç içe olmak bize harika bir huzur verdi :).


  Daha sonra turumuza devam ettik ve en son bisikletler bizi değil biz bisikletleri taşır durumuna geldik :).Ama yılmadık ve bisikletlerimizle Heybeliada sokaklarındaki harika evleri keşfettik.İnanılmaz evler,sokaklar ve daha bir çoğu hele o sokaklardaki rengarenk evler boyalı basamaklar gerçekten adaya ayrı bir hava katmış.Adada yaşayan insanların güleryüzü daha bir keyiflendiriyor insanı ve birdaha gelmeliyim hissi katıyor :).




  Eee tabi daha sonra çok yorulduğumuza ve acıktığımıza karar vererek bisiklet turumuzu tamamlayıp merkeze indik ve güzel bir restaurant olan Heyamola da yemek keyfine başladık.Restaurantın mezeleri güzeldi.Restaurant sahipleri çok sıcak ve samimiydiler ve gerçekten bizi güzel ağırladılar :).



Karnımızda doyduğuna göre artık veda vakti gelmişti :).Bir öneride bulunmak istiyorum.Eğer çok sıkıldım kalabalıktan,bunaltıcı havadan diyorsanız Heybeliada bunların yok olması için en güzel tercih.Arkadaşlarınızla veya sevgilinizle güzel bir gün istiyorsanız mutlaka değerlendirim derim :).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder