4 Mart 2015 Çarşamba

Lebnaan Restaurant


  Lebnaan Restaurant 14 şubat 2014 yılında kapılarını bizlere açtı.Katlar için hazırlanmış farklı konseptleri,bahçesi ve deniz manzarası ile keyifli bir an yaşatan mekanlardan bir tanesi.



Lebnaan Restaurantta çeşitli mezeler deneme şansımız oldu.Köpoğlu,Humus,Patlıcan,Yoğurtlu semiz otu,Narlı tabule ve Enginar fava.Benim favorim ise Narlı tabule oldu.Daha önce hiç denemediğim ve o akşam biraz daha alayım ben bundan dediğim bir meze oldu kendisi..Birde kırmızı lahana turşusu enfes.


Gelelim ana yemeğe.O gece biz Minokop kavurma denedik.Benim ağız tadıma uygunda ama aldığım bilgilere göre balık daha bir hissedilmeliymiş.Ama ben afiyetle yedim çünkü dediğim gibi benim ağız tadıma uygundu.Daha sonra gelen mis gibi mısır ekmeğimiz vardı. Lezzet olarak güzeldi ama asıl mısır ekmekleri o şekilde yapılmaz biliyorum çünkü karadenizliyim :).Kek kıvamında bir mısır ekmeğiydi.Ve en son ıstakoz servisimiz oldu görüntü olarak başarılıydı kendisi tat olarak bilemiyoruz çünkü tadıma dahil değildi. Ben yinede sunumundan ötürü sizlerle paylaşmak istedim :)


Ve en son tatlılar :) 3 çeşit tatlı denedik :) 1.By Trileçe markasının trileçesi 2.Şekerpare 3.Kalbura bastı.By trileçe ile ilgili bilgilerimi ve beğenilerimi sizlere sunmustum zaten :).Gelelim şekerpareye tat olarak güzeldi ama görüntü olarak biraz bildiğimizden farkııylı bunun sebebi sunum olarak tatlılarında Lebnaana özel sunumlar tercih etmeleri.Benim büyük favorim Kalbura pastı oldu.Tavsiye ederiz efenim.


Bu tatları ve lezzetleri yapan kişi  Lebnaan Restaurantın şefi olan tatlı mı tatlı Muhittin Işık.



      

2 yorum:

  1. Çok ilgi uyandırıcı bir yazı olmuş, afiyet olsun bu arada :)

    YanıtlaSil