7 Mart 2015 Cumartesi

Perili Köşk


  Heybeliada yolculuğundan ne kadar keyif aldığımı anlatmıştım zaten birde o gün içerisinde beni çok etkileyen iki yeri anlatıcam şimdi.Bunlardan biri Perili Köşk.Sevimli mi sevimli sıcacık mı sıcacık bir yer Perili köşk :).Benim ilk olarak ismi çok dikkatimi çekti dedim nie perili köşk sonra aldığım bilgiler sayesinde bu durum aydınlığa kavuştu :).Perili Köşk 1952 yılında inşa edilmiş ve 1975 yılınan kadar unutulmuş.1975 yılından 2010 yılına kadar yazlık olarak kullanılmış.Daha sonra 2010 yılından itibaren ise butik otel olarak hizmet veren bir yer.Adı heybeliada'nın gençleri tarafından evin uzun süre kullanılmadığından dolayı Perili Köşk burası demeleri sonucu olmuş bir isim :) 



  Biz o gün sadece kahvesinden içtik ada manzaralı oturup bi türk kahvesi keyfi harikaymış onu öğrenmiş olduk :) Ben tabi hemen kahvemi içip fotoğraf çekmeye koyuldum.Mekanın bir tarafı bar bir tarafı canlı müzik alanı ve orta kısımda lezziz yemekleri yemek için bölüm var.Cuma ve cumartesi akşamları Caz müziği hizmeti olan ve her türlü etkinlik için (doğum günü,kokteyl,düğün vs.) uygun bir mekan.Butik otel olduğu için toplam 8 odası mevcut.4 tanesi deniz 4 tanesi orman manzaralı.Yani anlıcağınız harika bir tatil veya kaçamak için ideal mi ideal bir yer burası :)



  

Keyifli mi keyifli zamanlar için değerlendirmeye alınız :).Ada'nın o güzelliği,davetkarlığı ve huzur veren doğasıyla bütünleşen Perili köşk sizi bekliyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder